Folie reklamowe mają w sobie ogromną moc przyciągania uwagi klienta – pod warunkiem, że są odpowiednio dobrane do miejsca ekspozycji oraz celu, jaki mają zrealizować. Nie powinny być też zbyt nachalne – idealnym tego przykładem jest folia One Way Vision, która jest ceniona zarówno przez firmy jak i klientów. A wszystko za sprawą jej nietypowych właściwości!
Czym to jest folia One-Way Vision?
Folia One-Way Vision (skrót OWV) to perforowany półprzezroczysty materiał samoprzylepny, który można zadrukować z jednej strony. Ze względu na perforację, cechuje się wysoką przepuszczalnością światła – właśnie dlatego jest tak chętnie wykorzystywany do oklejania płaskich szklanych powierzchni. Osoby w środku oklejonego pomieszczenia widzą co dzieje się po drugiej stronie szyby. Jednocześnie, atrakcyjny kolorowy zadruk po drugiej stronie folii jest doskonałym nośnikiem reklamy czy po prostu elementem dekoracyjnym. Dodatkowo, folia zapewnia komfort i prywatność, ponieważ osoby przechodzące obok nie widzą dokładnie, co dzieje się w środku.
Jak wykorzystać folię OWV w reklamie?
Ekspozycja zewnętrzna
Folię OWV wykorzystuje się w wielkoformatowej reklamie zewnętrznej. Aplikować można ją na gładkie powierzchnie transparentne, takie jak szklane elewacje czy szyby samochodowe lub tramwajowe. Jest to idealny materiał, który zapewnia widoczność i bezpieczeństwo podczas prowadzenia pojazdu.
Warto nadmienić, że folia doskonale nadaje się do realizacji kampanii w przestrzeni miejskiej. Oprócz wykorzystania jej do wyklejania punktów typowo komercyjnych, można z jej pomocą śmiało wyeksponować reklamę na budynku z oknami – gdzie żadne inne banery i folie pojawić się nie mogą.
Ekspozycja wewnętrzna
Folia One Way Vision chętnie wybierana jest jako element identyfikacji wizualnej w przestrzeniach biurowych – zdobi szklane drzwi i ścianki działowe.
Lokale handlowe i usługowe także ozdabiają nią witryny, szyby wystawowe, gabloty czy okna.
Najważniejsze zalety folii OWV
- wysoka przepuszczalność światła – nie ogranicza widoczności,
- samoprzylepność – folia OWV nie wymaga stosowaniu kleju, co zdecydowanie ułatwia i przyspiesza jej montaż oraz demontaż,
- jest wielokrotnego użytku – folię OWV można przetransportować i przykleić w kolejnym punkcie,
- odporność i wytrzymałość – folia opiera się działaniu czynników atmosferycznych. Dodatkowo, aplikuje się ją od wewnętrznej strony, a tym samym ryzyko zniszczenia przez osoby trzecie praktycznie nie występuje.
Folia OWV dostępna tutaj to wysokiej jakości materiał o grubości 100 µ. Perfekcyjne odwzorowanie barw i trwałość uzyskujemy drukując na ploterze EPSON SureColor SC-S60610 sprawdzonymi tuszami Epson DuraBright UltraChrome GS3.
Co jeszcze warto wiedzieć o folii One Way Vision?
Ze względu na swoją budowę, wymaga ona przemyślanego projektu graficznego. Grafika powinna być prosta, ponieważ perforowana powierzchnia wymaga niewielkiej szczegółowości druku.
W jakich branżach sprawdza się najlepiej folia OneWay Vision?
Folia OWV jest na tyle uniwersalna, że znajduje swoje zastosowanie zarówno ekspozycji zewnętrznej jak i wewnętrznej. Dlatego równie chętnie wybierają ją firmy z każdej branży – jako mobilna reklama na flocie samochodowej – jak i firmy prowadzące działalność typowo stacjonarną. Pozwala przyciągnąć uwagę klientów i jednocześnie zapewnić odrobinę prywatności i komfortu klientom i pracownikom w placówce.
Folia OWV zdobi często okna i szyby w miejscach tj:
- biura usługowe,
- placówki finansowe,
- salony kosmetyczne i fryzjerskie,
- strefy spa,
- urzędy,
- butiki,
- punkty gastronomiczne,
- sale zabaw.