Loading...

Narzędzia do generowania leadów – poznaj 3 najskuteczniejsze (wideo)

Generowanie leadów B2B to temat rzeka. W poprzednich materiałach poruszaliśmy już ten temat. Proces ich uzyskiwania może wydawać się skomplikowany i kosztowny, ale sprawa wygląda zupełnie inaczej, jeśli wiemy, które rozwiązania przynoszą najlepsze efekty. Przedstawiamy 3 najskuteczniejsze narzędzia do generowania leadów.

 

Kampania Lead Ads Facebook

 

Pierwszym z nich jest kampania Lead Ads na Facebooku. To dosyć popularny sposób na pozyskiwanie leadów, ale nie wszyscy wiedzą, jak należy z niego korzystać. Najważniejsze jest to, aby w trakcie jej trwania zawsze oferować coś potencjalnym klientom, ponieważ to sprawia, że koszt pojedynczego leada znacząco spada. Prowadziliśmy kiedyś kampanię, dzięki której jeden z naszych klientów pięciokrotnie zmniejszył koszt generowania leadów. Jak to możliwe, że udało nam się tak radykalnie zmniejszyć kosz leada? Po prostu zaoferowaliśmy klientom coś wartościowego. Wystarczyło napisać przydatny ebook, a ludzie w zamian za taki materiał odwdzięczyli się danymi kontaktowymi. Niezwykle istotne jest to, by oferować darmowy content, ponieważ nikt bez powodu nie udostępni swoich danych kontaktowych zupełnie nieznanej firmie. Trzeba pamiętać również o tym, że reklamy na Facebooku możemy adresować do różnych osób, z uwzględnieniem różnych czynników. Mamy zatem spore możliwości dotarcia do pożądanych adresatów.

Kampania na LinkedIn

 

Jeżeli interesuje nas ściśle wyselekcjonowana grupa odbiorców B2B, dobrze jest postawić na LinkedIn. Portal ten staje się coraz bardziej popularny, także w Polsce. Możemy na nim prowadzić kampanię wizerunkową połączoną z jednoczesnym rozsyłaniem mailingów. Warto zwrócić uwagę, że takie wiadomości są postrzegane na tym portalu zdecydowanie bardziej pozytywnie i dzięki temu często są odczytywane. LinkedIn jest świetnym narzędziem do generowania leadów, ponieważ możemy bardzo precyzyjnie targetować wiadomości do odbiorców, na których najbardziej nam zależy. Każdy z nich może natychmiastowo sprawdzić profil nadawcy, co sprzyja szybkiemu nawiązywaniu współpracy.


Kampania follow up

 

Mamy tutaj do czynienia z mailingiem, ale nie w jego klasycznym rozumieniu. W tym przypadku korzystamy z baz danych zdobytych w sposób całkowicie legalny, a poza tym kierujemy swój przekaz dokładnie do tych osób, z którymi chcemy nawiązać relacje. Wiadomości follow up są oczywiście rozsyłane przez zautomatyzowany system, ale każda z nich jest spersonalizowana pod kątem konkretnego odbiorcy. To bardzo ważne, ponieważ w ten sposób buduje się zaufanie. Trzeba liczyć się z tym, że przy pierwszej wiadomości odzew może być niewielki, ale właśnie dlatego wysyłamy je sekwencjami w odstępach kilku dni. Mailingi tego typu z dużo większą skutecznością trafiają do odbiorców, ponieważ nie są traktowane jako spam.


Narzędzia do generowania leadów do dyspozycji każdego przedsiębiorcy

 

Wyżej wspomniane kampanie odznaczają się wysoką skutecznością i każdy może z nich skorzystać. Polecamy zapoznanie się z załączonym wideo. Michał, nasz ekspert marketingu internetowego, krok po kroku wytłumaczy proces prowadzenia każdej z nich. Zachęcamy również do dzielenia się własnymi doświadczeniami w komentarzach.

2019-07-12T12:40:18+02:00

Podziel się swoją wiedzą, opinią i doświadczeniami z innymi czytelnikami tego bloga.